taken it easy

dagen har bara flugit förbi och jag vet inte vad jag ska skriva om den.
offe lämnade mig tidigt i morse för att vara simlärare och jag gick inte upp förrens elva tiden,
packade min väska, åt lite pizza till frukost och såg på tv medans jag väntade på att lilla offe skulle komma hem.
ingen direkt spännande morgon. haha, men fick våfflor idag igen och jag älskar dom! så åt tre stycken utan några problem! våfflorna blev mycket bättre än dom som jag, mathias och offe gjorde igår som blev brända! haha
kom hem till mig runt 5 tiden och har bara tagit det lugnt, har varit en väldigt chill lördag.
men nu måste jag stänga av datan, earth hour nu! och vi i familjen ska ut och grilla lite koorv, mysigt!
så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0