sundays

igår kväll var det kalas här hemma för min mammas sambo och son, 20 & 60års kalas!
vilket inbärde släkt och nya personer som man inte har träffat innan, det blev en rolig och bra kväll med massvis med buffé mat och alkohol, godaste var nog mammas hemgjorda spenat och svamppaj, älskar paj!
under kvällen var det väldigt mycket skratt, galna stunder (hos en viss person) haha! och offe stack även uppe och sov en snabbis, tröttpojk men kvällen var bra!
men idag har jag varit hur slö som helst,
offe stack tidigt i morse för att leka simlärare och jag steg inte upp förrens halv tolv, vilket är ganska så sent för mig för jag brukar vakna vid nio.. men efter jag hade steget upp bara försvann dagen, har inte gjort något alls!
inget fel med det, är ju söndag och det brukar man väl göra på en söndag, ingenting?
en sak har jag gjort och det var att jag och min syster gick på en liten promenad på en timme och det var huur skönt som helst att bara kunna ut och gå i solen efter att jag har varit instängd hela veckan med en äckel förkyling, yuck!
uuunderbart var det!
ska ner nu och se på Enchanted som börjar närsom på femman, gulligfilm!
men vi hörs kanske senare,
bild från igår som var mörk från början som jag har försökt och ljusna till lite! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0