IT'S FRIDAY!

och min fredag spenderas hemma hos offe där han är på jobbet tills klockan fyra och jag sitter hemma hos honom och pluggar på historia A och försöker komma på ett tal till mitt nationella prov del A.
känns inte som någon riktig rolig början på min fredag precis!
denna veckan i skolan har det gått riktigt snabbt tycker jag, kom dit i måndags som var en dag att komma ifatt med arbete som behövs göras, i tisdags var det en helt vanlig skoldag med turism arbete och vi började även på våran estetisk verksamhets arbete och jag hade tänkt rita en bild på hela min klass men jag få nog tänka om för det var riktigt svårt! i onsdags hade vi en PR-dag med barn från 6-9 klassen där de fick klättra i Halmstad och sedan fick vara med på aktiviteter och mer klättring vid någon uteplats utanför Halmstad där fick jag och några klasskamrater hålla i aktiviteterna och matlagningen som blev hamburgare. Var verkligen en rolig dag som alla uppskattade! :)
och igår var det samhälle som gällde hela dagen tills jag åkte hem.
så ganska bra vecka!
men nu måste jag fortsätta med historian!
hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0