GALET

studentfest i torsdags som var yrke tema, heelt galet kul!!
tjejerna och jag klädde ut oss till ridlärare, japansk hora, rörmokare, bilmedkaniker, astroanaut, taliban och en rånare, craazyyy!  blev att vi fick ta bussen in till ljungby, och då blev fick vi åka den nya dubbeldäckare!
och fick väldigt många som kollade på oss som om vi var dumma i huvudet, haha!
när vi kom in till ljungby blev det lite förfest hos simon/zacke, där var vi tills runt 10-11 innan vi åkte vidare till köket. kom inte hem förrens två tiden tror jag! vilken bra kväll det var!!
igår var jag på gavaren med tjejerna där mustasch uppträde,
dagen började att jag var hemma hos agnes tills frya tiden sedan åkte vi in till ryssby och var där och fixade oss tills vi åkte vidare in mot ljnugby, när vi kom till ljungby gick vi och handlade käk som blev grillkorv, potatissallad och gruka! muumms vi åkte vidare till elinor där vi käkade och förfestade, vi stack sedan vidare till gavaren runt halv 12 tiden och det var knappt något folk alls! så vi satte oss ner och helt plötsligt efter ett litet tag var det schmock fullt med folk! nog minst lika mycket folk som det var på daniel adams-ray.
gaalet, blev seperad från vissa av tjejerna så jag blev med sofie och fredrika och vi stod längs fram när mustasch kom ut och började uppträda, dom var faktiskt bra! har aldrig lyssnat på deras musik innan men en låt kände jag igen iallafall! :) senare under kvällen var vi mest på den "lilla" dansgolvet där alla hits spelades, var en bra kväll med en del galna händelser!
kom hem runt fyra tiden med svinont i fötterna...
fler bilder finns på facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0