three days

tillbaka i skolan igen efter att har varit iväg med klassen i tre dagar!
har haft det hur roligt som helst, ääälskar min klass ♥
i måndags fick vi paddla forskajak och det var SJUUKT roligt, fy vad jag välte med min kajak
tur att vi hade våtdräkter på oss! ;o
på tisdag fick vi klätta berg som log precis vid havet, så sjukt vackert! men det var liite jobbigt att
klättra tyckte jag, det gjorde ont i händerna och så nodde jag inte till vissa ställe för att jag var för kort :(
och igår fick vi paddla havskajak men det var jobbigt för jag var så trött i armarna, men fick se
de vackra "naturen" runt omkring där vi paddlade. 
                                                                                                                                                                                                                                    
kommer till att lägga upp bilder här när jag kommer hem, annars lägger jag upp alla på min facebook.
so keep a look out!
idag har jag samhällskunskap och svenska, sen slutar jag!
har ingen anning om vad jag ska göra ikväll, jag hade tänkt träna men jag känner mig förkyld så jag får se vad jag gör.
ha det så bbbra! 
 



här kommer en bild från i tisdags när vi klättrade!
jag och finaste liisa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0