mmm gräddboll

GLAD TJEJ
är hemma nu med min familj!
åkte hem idag för att vi har nämligen studiedag imorgon och det känns hur skönt som helst, ska förhoppningsvis övningsköra med mammi imorgon om hon hinner hämta sin bil!
min vecka denna veckan har varit helt okej, haft lite prov och så som alla andra får men i tisdags var vi på Wanås och kollade på konsten som dom hade där med nv3orna, var sjukt bra och kul att gå genom parken och se alla utställningar som dom hade, har lagt upp några av bilderna på facebook men inte många bilder på konsten, opps!
och i tisdags kväll var det liite paarty som började hos agneslisa&anni var roligt och kul att alla blev packade innan nio! hahah vi spelade några lekar sen pallade vi inte mer och började DAAANSA istället blev tvungna till att sticka därifrån efter nio? har jag för mig för att vi var för högtljuda ;) så stack till nästa ställe och var där kanske runt en timme? och lyckades börja en liten gräddbolls krig med CARL som slutade med att vi båda av täckt med gräddboll i ansiktet och i håret (som jag sen fick gå med i håret hela kvällen och dagen efter!) men kul var det ;)
senare på kvällen var vi hos helena och där var det folk! kommer inte ihåg så mycket och orkar inte skriva men vad brukar hända på en fest egentligen? ni vet.
senare befann jag och lisa oss vid piren och på ekgatan.. och där var det döttttt
ända roliga med det var att få se thelin i sina underkläder ;) höhh
kom hem runt 1-2 tiden har jag för mig och lagade nudlar med agnes! helt misslyckat men goott
haha, sjukt rolig kväll iallafall och sämsta förklaring fick ni här ovanför ;)
ikväll ska jag verkligen bara chilla för jag känner mig ganska så trött,
kanske skriver ett litet inlägg senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0