lazy

sitter i skolan och har slutat för dagen, skönt!
förstår inte riktigt varför jag sitter kvar i skolan när jag nu ändå har slutat,
en anledning är bara att det är middag om en timme och jag orkar inte gå till lägenheten
och sedan gå upp till skolan genom vid fyra för att äta. LAT
                                                                                                                                              
jag borde egentligen gå hem och ta mig själv en powernap för jag höll på och somna när vi
gick igenom kursplanen för svenska b, så himla drygt!
men vi fick se en liten filmklipp ur odyssen och iliaden som gjorde att jag piggnade till liiiite.
ikväll ska jag hoppa över spinningen för jag är förkyld!! :(
och ska istället gå en liten promenad med lilla svea, världens goaste vovve! hihh
kan ta en bild på oss och lägga ut den senare! 
ska nog gå hem för jag orkar inte sitta här en timme ;s  
skriver senare!

                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0