autumn sun

good morning!
guuh vilket vackert väder vi har här, blev genast glad när jag vaknade av att solen bara strålade genom mitt fönster åh det gjorde mig piggare och bra humör direkt, älskar det!
snart ska jag klä på mig och bege mig utåt för lite övningskörning med mamma,
ska öva på lite småsaker som jag klantade mig på när jag körde med körskolan oppps..
senare under dagen måste jag ta tag i mina läxor, tråk!
men en rolig händelse med dagen är att vi ska fira min lillebror som fyller 17år (imorgon egentligen) men vi ska fira honom idag med lite släkt, god mat, presenter och massvis med TÅRTA
måste göra mig färdig nu, ♥
här är en bild på min lillebrors 16års dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0